BENVINGUTS AL MEU NOU BLOC

Tal i com em va dir el meu professor de filosofia ja fa ben bé un parell d’anys: “Una cosa no la saps si no ets capaç d’explicar-la a una altra persona”. En aquell moment aquesta frase em va resultar fins i tot ofensiva, perquè m’havia fet una pregunta i li vaig respondre: “ho sé, però no em surt…”

Van haver de passar molts mesos perquè m’adonés que realment tenia tota la raó: podem tenir moltes idees divagant pel nostre cervell, però fins que no les expliquem -en aquest cas escrivim-, aquestes no passen pel sedàs del raonament i la crítica, i per tant, tenen ben poc valor.

Partint d’aquesta idea m’he proposat crear un bloc on explicar tot allò que penso, i d’aquesta manera poder ordenar una mica més aquest reguitzell d’idees en forma de peces de trencaclosques que em passen pel cap però que, a vegades, no saben ben bé com encaixar les unes amb les altres.

D’altra banda, espero que aquest espai, a part de meu sigui de tots, perquè no hi ha res millor que saber dels altres per poder conèixer-nos millor a nosaltres mateixos.

Anuncis

2 thoughts on “BENVINGUTS AL MEU NOU BLOC

  1. Hola Lídia!!

    Bueno, bueno, ja sabia jo que no tardaries massa a obrir-te un blog… amb lo que parles tu!!! Em sembla molt bé que ho hagis fet, i a veure si el vas actualitzant sovint!

    Res, benvinguda al món de la ‘blogosfera’!!

  2. Retroenllaç: 365+1 « Lídia Pelejà

Deixa un comentari

