M’agrada…

M’agrada despertar-me dins del meu llit, amb la nòrdica tapant-me fins al coll. M’agrada llevar-me al meu pis escoltant el Basses, fer-me una dutxa d’aquelles que et deixen com nova. M’agrada pensar-me la roba que m’he de posar per anar cap a classe. M’agrada fer-me l’esmorzar tot mirant el Sr. Cuní i escoltar les seves frases rebuscades quan fa la pregunta del dia. M’encanta el cafè pel matí. M’agrada sortir de casa quan ja no fa fred, i anar cap a la parada de metro de Verdaguer. M’agrada escoltar música amb l’iPod. M’agrada comprar la Vanguardia cada dia, i dir “Bon dia” al quiosquer cada vegada que li dono els diners. M’agrada mirar les cares de la gent de bon matí, encara que sigui dins d’un vagó de metro. M’agrada arribar a classe, ni que faci tard. M’agrada la UPF, i tot el què hi he conegut. M’agrada saber que encara em queden 3 anys de carrera, i tres anys fent el mateix cada matí. M’agrada la meva vida.

Anuncis

3 thoughts on “M’agrada…

  1. M’agrada despertar-me sabent que us veuré a la uni i q parlarem de mil coses! Quin article més maco!

    El tema platja està difícil avui… dp ens trukem!

Deixa un comentari

