3 de 30, aproximadament

Avui ha estat – i pel que estic veient encara ho continua sent– un dia força mogudet. Al matí he anat a classe amb tota normalitat, però a les 11:30 he decidit no anar a classe i he estat una hora a la biblioteca estudiant per l’examen parcial – si, ho heu llegit bé. He dit parcial i tots sabem que a la UPF tenim trimestres. Realment lamentable – de Dret administratiu I, i quan s’han fet les 12:30 he anat cap a l’aula 40.148 on s’hi feia un alte acte de la campanya de les municipals de Barcelona, aquest cop a càrrec de Jordi Portabella. Per variar amb la puntualitat dels polítics del nostre país, en Portabella ha fet gairebé 25 minuts tard. Finalment i després de l’espera ha entrat i el primer que ha fet es saludar –amb una gesticulació una mica teatral, per cert – a tots els que havíem vingut a la xerrada i tot seguit s’ha assegut a la taula del mig de la classe de la facultat de Dret. Ell ha començat a xerrar després d’una presentació a càrrec d’uns altres membres d’ERC, realment he pogut comprovar que la imitació del Polonia feta per Bruno Oto realment està brodada. En tot cas he de dir que esperava menys de la seva intervenció i el fet de veure’l amb persona m’ha fet canviar una mica la òptica referent a la meva opinió sobre el candidat. Però ja se sap, quan coneixes algú, tant li veus les coses bones com les no tant bones. En aquest cas, he notat algunes patinades quan ha volgut relacionar llibertat individual amb alguna de les polítiques que pretenen posar en marxa si guanyen les eleccions. No sé, m’ha semblat discurs potser massa filosòfic per l’ocasió. Ara bé, també he de dir que no he acabat de veure-ho tot perquè a les 13:30 hem hagut de marxar per anar a fer l’examen més lamentable de tota la història dels meus exàmens. I no ho dic pas perquè m’hagi anat malament, ni molt menys, però la descoordinació i la incompetència ha estat a l’ordre del dia.
Després d’aquest lamentable incident d’examen encara ens quedava una hora de classe [ciència política III pràctiques]. M’ho he passat genial, com feia dies que no em passava. Havíem de defensar els pros i els contres d’una actuació d’un ajuntament imaginari, però em acabat discutint sobre les escoles públiques, concertades i privades. Ara ho miro amb perspectiva i crec que he dit algunes coses que ni jo em crec del tot, però almenys en aquell moment tenia ganes de portar la contrària. I rotundament ho he aconseguit: 3 defensàvem l’escola pública i 30 ho feien a favor de l’escola concertada. Objectiu complert.

LA FRASE: “El dia que conegui un noi que no actui com un nen petit, m’hi casaré, i per l’esglèsia si cal” Clara Margalef

4 thoughts on “3 de 30, aproximadament

  1. Sí mira Lidias avui sí que t’has sentit una minoria ideològica – així ja saps com em sento jo quasi cada dia…
    O sigui per portar la contrària no? És que els teus arguments eren ridículs, filla. Si alguna cosa fant les escoles concertades – i encara més les privades – és beneficiar al Govern, ja que’ls pares que decideixen fer aquest sacrifici estan pagant impostos però no utilitzen el servei… o sigui estan ajudant als més pobres encara més… Més comunista impossible. Per això jo el que proposo és que les families que no formin part del sistema d’educació (i endoctrinació esquerranosa) pública, no hagin de pagar tants impostos… Tant difícil és fer les coses d’una manera més justa i no tant dogmàtica? Si utilitzes menys serveis públics, hauries de pagar menys impostos. Common Sense.

    Per cert, el que hauries d’haver fet en aquest article és entrar més a fons en el tema en qüestió (l’escola) i no tant en el rotllo literari-personal, tot i que has deixat ben il·lustrat el sistema llatí d'”organització” (tant amb el portabella com amb la lesbiana). Ohhhh com m’agradar criticar-.

  2. Jejeje. Alex tu has estat el meu principal instigador!! et tenia allà al costat i no m’he pogut estar de dir alguna cosa que et fes irritar! a mi també m’agrada discutir!
    Algun altre dia ja parlare de l’escola publica i consertada.
    M’ho apunto
    Petonets

  3. Lídia!! Després et trucaré, però si llegeixes això i estàs disponible fes-me una perduda! Quina ràbia em feu els del grup 2.2 que sempre feu debats genials! La veritat és que nosaltres ens hem de currar més les classes i no ens ho passem tan bé, però el nostre profe és millor! Respecte l’examen… tot un espectacle! Sense comentaris… muak!

Deixa un comentari

