Dolços i coixins grossos

Fa una estona rentava els plats i estava donant voltes a una qüestió que per a tots aquells futurs companys meus de pis potencials –vease amics, parella, etc que a un mig/llarg termini vulguin conviure amb una servidora- considero essencial el fet que sàpiguen quines són les coses que m’agraden i quines no, i d’aquesta manera facilitar la convivència que segurament resultarà beneficiosa per a tots aquells que la vulguin compartir:
M’agrada rentar plats perquè és allí on assoleixo els millors moments de tranquil·litat i de relaxació durant tota la setmana que passo a Barcelona. Odio que em despertin sons aliens que no siguin el meu despertador o el mòbil. No m’agrada anar a llençar la brossa i menys si alhora de les escombraries he de portar la carpeta i les coses de classe. M’agrada fregar però no escombrar. Odio treure la pols, però m’agrada netejar el lavabo. M’agrada netejar els vidres de les finestres i dels balcons, però no ho faig mai. No m’agrada que surti l’aigua freda de la dutxa, i m’agrada dutxar-me amb música. Bé, he de dir que m’agrada escoltar música a tota hora de dia –per tant, si no suporteu aquest tipus de persones oblideu-se de mi– i relativament forta. M’agrada manar, i conseqüentment m’agrada tenir el comandament de la TV a la meva disposició. Més ben dit, a la meva total disposició. Faig zapping molt sovint, i la gent que ha vist la televisió amb mi diuen que marejo. M’agrada un cert ordre dins del caos, i no suporto la gent exageradament ordenada. M’agrada dormir tapada i sóc incapaç d’adormir-me cap per a munt o cap per avall: sempre mirant cap a un costat. També he de dir que habitualment dins del llit no em moc gaire –almenys quan dormo–.
Amb tot això crec que ja se’n podeu fer a la idea. Ara bé, si el que us interessa és saber com guanyar-vos el meu vist-i-plau i d’aquesta manera poder arribar a ser grans candidats per compartir pis amb mi –si es que encara no el teniu–, heu de saber que m’encanten els dolços i els coixins grossos –no em feu establir cap relació lògica entre aquestes dos últimes coses, però aquesta és la realitat–. Molta sort.

2 thoughts on “Dolços i coixins grossos

  1. Degut a un possible malentès en la interpretació del post d’avui he d’aclarir que no tinc cap intenció de canviar-me de pis, almenys per ara, ja que jo estic molt bé amb la meva Anna i el meu Espina!
    Petontes per als dos!!

Deixa un comentari

