El visionari

Ahir estava llegint tranquil·lament la web de l’AVUI+ i a part de quedar-me totalment sorpresa per la notícia que deia que en Portabella passarà a l’oposició a l’ajuntament de Barcelona a la pròxima legislatura i d’aquesta manera impossibilitarà la reedició del pacte del tripartit –cosa que m’ha alegrat sobradament–, he continuat llegint titulars i un dels quals apuntava el següent:Renfe tornarà el bitllet si el Rodalies arriba 15 min tard”. Això m’ha fet pensar que era molt bona idea i així almenys s’intentés fer justícia amb tots aquells usuaris que agafem el tren de forma habitual –ara bé, cal dir que aquesta compensació només es farà a la zona de Rodalies, per tant, els que agafem trens en recorregut de mitja distància ens donaran igual pel cul-. Però en tot cas, just després he canviat radicalment d’opinió en veure una cita d’un lector del web que deia el següent: “Ara veig clar que l’AVE no arribarà a Sant Celoni ni l’any 2100. Tot el pressupost ferroviari caldrà fer-lo servir per pagar retards.” Aquest lector és un visionari.

LA FRASE: “Aquell bastard orgullós no posarà mai cap peu a Lousiana. Quan li dic fill de puta no estic fent cap blasfèmia sinó que m’estic referint a les circumstàncies del seu naixement”. HUEY LONG [governador de California entre 1928 fins el 1935, any en que va ser assassinat.] referint-se al cap del Ku Klux Klan.

Anuncis

5 thoughts on “El visionari

  1. El pressupost intern de renfe no té res a veure amb el pressupost de l’Estat en infrestructures. L’Estat no agafa una bossa plena de diners i diu a la Renfe, “organitzeu-vos”, sinó que detallen quant anirà a cada inversió determinada. La construcció d’infraestructres és qulcom apart en els pressupostos. Així doncs, de visionari res, més aviat ignorant.

    I de la frase només puc dir que Huey Long va ser un miserable populista que es dedicava a promoetre redistribució de riquesa i alrtes mesures populistes d’ultra-esquerra per tal d’aconseguir vots dels pobres (fins i tot els organitzava pq anéssin a votar com cabretes). I de governador de California, res, era de Louisiana.

    Oh, how I love to criticize.

  2. mmmm…
    primer:a veure, està clar que el comentari era en to totalment irònic. ja sabem que aixo no serà realment així, però en tot cas te gracia la cosa.
    segon: Tens rao amb lo de Huey Long. El pich va dir que hagues pogut arribar a ser un dictador a l’estil Hitler si no se l’haguessin carregat.
    tres: Era de Louisiana, cert.

    Ah, per cert: estic amb la monica a la biblioteca! que fort que ho trobo! ;) jejeje

  3. hahaha hola Monica, que’ns turnrem vure, d’aqui tres setmanes? per cert lidias, ja he vist el teu comentari al meu blog i l’he contestat. I felcitats allo si q es un comentari acceptable… Veus entre el Wall Street Journal i el meu blog, el teu anglès ‘nirà millorant (i la teva ideologia tb hahahaha)

  4. Hola lidia, estava buscant informació dels “Nido del cuco” i he anat a petar al teu bloc, la veritat es que estic gratament sorprès, no sabia que fessis polítiques i a més es nota que t’apassiona, m’agrada com relates les coses tot i que em perdo amb algunes d’elles! La política no m’agrada gaire pero m’ha agradat molt la descripció de la fira del vi.
    Que vagi tot molt b, ja ens veurem pel poble.
    Ah! me’n descuidava, sóc l’albert de cal baster

Deixa un comentari

