Cansada

Són les tres de la tarda i ja estic rebentada. M’he passat tot el matí treballant. Des de les 08:30 fins les 14:00. No puc més, i encara em queda fer la maleta, dutxar-me, agafar el tren, dos hores de viatge, anar fins al pis, deixar les coses, sopar i finalment, si no em bec amb ànims de llegir alguna cosa, anar a dormir. Realment, la vida d’estudiant emancipat físicament, –un gran concepte– és a dir, viure fora de casa però econòmicament dependent dels pares, és el millor que hi ha. Però tot dura fins que s’acaba, i només queden dos setmanes per acabar classes, dos més per fer exàmens i ja tenim el juliol aquí. Tot un estiu per davant que espero que sigui curt, o com a mínim que passi ràpid ja que les festes només representen 2 de cada 7 nits d’una setmana qualsevol d’estiu. Necessito els meus matins de Barcelona, o almenys els que he viscut fins ara.

Anuncis

One thought on “Cansada

  1. Dons jo trovo que aquest estiu serà molt curt! no ens adonarem i ja serem al 15 d’agost i haurem d’estar estudiant pels examens del setembre ( n’hi ha que en tenen més que d’altres…xD)
    tot i que també trobarè a faltar la vida a la capital també tinc ganes d’anar a les festes majors de la meva estimada comarca… i aquest any també em tocarà anar a alguna festa major de l’empordà que altra… (hehe!)

    au Muxxus Lidia del ví!

Deixa un comentari

