Dispersió absoluta

No recordo haver estat cap dia tant difusa i tant extremadament desconcentrada com en el d’ahir. Vaig arribar a la facultat a les 10 del matí i vaig marxar que eren gairebé les 9 (de la nit, és clar). Resultat? Doncs: 13 comentaris al bloc –he de dir però que 5 són meus–, xerrades amb la Berta cada dos hores, agafar una mica de sol al pati, i un màxim de tres pàgines estudiades dels apunts d’Història Política i Social Contemporània II. Fantàstic.

Ara bé, he de dir el dia va tenir un parèntesis pel que fa a la concentració. I aquest va ser gràcies a un llibre de Josep Pla: El carrer estret. Ell va ser l’únic que va aconseguir posar ordre, almenys ahir, dins del meu cap. Així doncs, m’agradaria compartir en aquest humil bloc un petit fragment que a pesar de la calor, ahir per la tarda, va aconseguir posar-me la pell de gallina.

“Afegiré, en forma de post-escriptum, que l’aigua de la població m’ha semblat molt bona i positivament adequada al meu personal sistema orgànic. Disposar d’aigua bona és molt important, no solament en el moment de beure-la –cosa a la qual sóc escassament donat–, sinó per a la condimentació de les coses en general. Per a viure, l’aigua és tant important com els sentiments.”

JOSEP PLA, El carrer estret, Ed. Destino, pàgina 33

LA FRASE: “I felicitats al teu pare amb aquest esperit liberal/pioner que sempre demostra i admiro; però tots sabem que les coses van molt bé econòmicament perllà baix i que la Cooperativa porta milions i milions a les arques dels grangers del Priorat [hahaha]” ALEX BASTARDAS

LA CANÇÓ: Valset, dels Pets

Anuncis

5 thoughts on “Dispersió absoluta

  1. Wapa! A veure si avui ens concentrem una miqueta més eh? Em penso que al final no anirem a la platja i per tant ens podem veure aquesta tarda si vols a la biblioteca aquella.

    A mi tb m pots controlar? Em tens clitxada? jeje ja saps per què ho dic.

    He entrat de bon mati al bloc però encara no hi havia el post nou… he matinat més que tu! Gràcies pel sopar d’ahir, quan vulguis venir a casa meva ja saps! muaaa!

  2. Doncs nena, avui he decidit que ens quedavem a dinar aqui a una uni amb la Berta i l’Eloi! jejeje. Em sap greu, si vols podem quedar per mes tard, per sopar, o a la nit. que et sembla? Res wapa, marxo que estic al despatx de la PUC i tinc gana!
    Merci per tot.

  3. Visca la gent compromesa! De mica en mica avancem cap a la democràcia i la llibertat!

    Per cert Lídia no seran “los pajaritos que bailan por tú cabeza” el que t’impossibilita concentrar?
    Bueno, vaig a fer el dinar. Que vagi bé la tarda i no desesperis! Que com deia el poeta: Tot està per fer i tot és possible!!!

    Salut!

  4. hahahaha, bona frase, bona eh. Home és que és veritat, algú havia de dir-ho. Jastà bé que vagis de proletària quan ets la més rica de la classe. Gauche divine.

    I Love Tintó.

  5. I tant Pedro, el poeta ho va dir molt ben dit! :D
    Ara bé, la meva dispersió es causada per molts factors, no només per “pajaritos que bailan en mi cabeza”…jejeje, però tot ajuda!
    Sort en l’estudi aquest últim cap de setmana de penitència! Petons!!

    Alex, amb aquests comentaris a l’estil declaració d’amor vers la Tintó, te’ls permeto al meu bloc perquè ets un habitual per aquí, però si fos per mi exerciria la censura… jejeje Petons i fins dimecres. Jo ara torno a camuflar-me entre els apunts (aquesta vegada de RRII) Vagi bé, torno a la cova!

Deixa un comentari

