Algú

Hi ha nits que saps que són d’algú i per algú. Hi ha nits que saps que són d’algú i per algú i només poden ser seves. Hi ha nits, que veus que la complicitat és alguna cosa més que un joc de mirades. Hi ha nits que veus que aquesta complicitat te l’has de guanyar dia i nit, amb ell, parlant, rient. Fins i tot plorant. Hi ha nits que saps que sempre el tindràs allà per quan necessitis una abraçada, un somriure. Passi el que passi. Fins i tot és capaç de deixar d’estar amb la persona que s’estima per estar amb tu i ajudar-te, consolar-te. Hi ha nits que tenen regust de platja i sorra. Hi ha nits que tenen un petit regust amarg de fracàs, i també hi ha nits que t’adones del que representa estimar. Hi ha nits que t’adones de les febleses de les persones només mirant-los els ulls.

Allí a la platja, mentre els rajos de sol donaven per finalitzada la revetlla de Sant Joan, on la sorra ens acariciava els peus i l’aire de mar ens feia pessigolles a la pell, vaig entendre que significa estimar algú i que et correspongui. Estimar algú com un amic, o millor, com un germà. Vaig veure que hi ha nits que saps que són d’algú i per algú i només poden ser seves.

LA CANÇÓ: Jo sóc el teu amic, els Pets

LA FRASE: “Un clavo se saca con otro clavo.” IGNASI BOSCH

Anuncis

9 thoughts on “Algú

  1. Davant d’aquesta situació la Lídia (la prota) i jo arribem a les següents concus:
    – Tirar-se un tret entre cella i cella (peliculero total)
    – Anar a la Gran Via, i quan passi un camió ben gros tirar-se des del pont més alt. (premeditat 100%)
    – Tallar-se les benes (massa brut)

    Jajaja muaaaaaks!!

  2. jajajaja ostia Berta, estas feta una crack!! jajaja. Doncs jo opto més per una quarta opció que consistiria en tirar-me d’un pont on a sota hi hagi una via del tren, i d’aquesta manera, putejar a tots els usuaris de RENFE un dilluns al matí. jajajajaja

    Irene, tranqui, que això dels suïcidi és de conya!! jajaja.
    Potser si que el post m’ha quedat un pèl depriment, però s’ha de tenir en compte que he dormit molt poc! Merci per la trucada. Testimo molt.

    Anims per les dos!

  3. Lídia un post molt maco, una mica “melancolic” però molt bonic.

    Bé sobre el comentari de la distingida amiga Berta una nova proposta:
    -Veure les celebracions del Madrid amb banderes amb l’àliga onejant al vent.

    Bé torno a repassar (per últim cop) tot lo del olio.

    PD:Bé Lídia demà el matí és molt llarg i ja contaràs el pq del post.

  4. Uhhh, bé, com de costum, no entenc que cony vols dir i no veig que el post sigui depriment. O sigui que lidias m’hauràs d’explicar el que passa on wednesday, pq com ja sabeu (i tinc la satisfacció de recordar-vos), Relacions internacionals la tinc convalidada i no cal que faci l’examen ni anar a classes amb aquell subnurmal afeminat (ja sabem com va anar l’única classe de RRII que vaig assistir hahaha). Anyway, good luck everyone!

  5. Pedro: merci per dir-me que el post t’ha agradat. Demostres uns nivells de sensibilitat molt més alts que els de l’Alex..

    Alex: i tu, a veure quan començes a eprendre a llegir posts literaris, que ja va sent hora! jejeje

    Res, que me piro a la cova a tornar a estudiar fins les 10 de la nit, que avui fan Nip/tuck! Quina gran serie!!
    Petons per als dos fans masculins del bloc!! ;)

  6. Uoo Lídia és molt bonic! merci per aquestes paraules, que d’altra banda no feien falta ni molt menys perquè, diga’m ingenu i massa confiat en la bondat humana, crec que quan una persona valora l’amistat ho dona tot i més per aquella amistat encara que a vegades pot no ser reciproc però crec que no és lo nostro cas ja que mos escoltem les penes i paranoies mutuament i mos donem suport i ànims quant més fan falta, això és l’amistat.
    I ès cert que a mi m’auria agradat a una altra platja, però jat dic que no em penedeixo d’haver vingut ni molt menys! va ser una nit que recordaré molt de temps. Ja se que el que dirè ara serà 1 pel cursi peluteru prò merci per ser com ets i per la teva amistat!

    un petò ben fort Lídia del Vi!

    PD:versionant els anuncis d’AMSTEL però sense que quadri :p Amiga Meva Nomès Tú Em Fas Glatir! xD

    PD2: Momentasu de la nit! “Papararara Paparara, Paparara Papara!”

  7. jejeje. Sí, sí Ignasi. Aquella nit va tenir alguns moments estelars!! jejeje. Com quan jo et fotia bronca perquè em tirves els petards damunt, o quan vam veure sortir el sol… va estar molt bé, de veritat.
    Molts petons i recorda: Tra-ca-tra-ca-tra!! jejeje

Deixa un comentari

