Poques i grans coses

Aquesta setmana que estem a punt de començar serà la última del meu primer curs a la facultat, i també serà la meva última, almenys per una temporada, vivint a Barcelona. Així doncs, degut als tres exàmens que m’esperen i amb la conseqüentment manca de temps per escriure, avui he decidit compartir per segona vegada en aquest humil bloc unes paraules de Pla:

“I això és tot el que jo sabia dir després d’una investigació preliminar del carrer en el qual hauré de viure. És certament ben poca cosa, però si se’m permetés faria una confessió: les “poques coses” cada dia m’apassionen i m’agraden més. Estic tant fatigat de constatar que darrera de les “grans coses” no hi ha absolutament res, que tendeixo gairebé inconscientment a valorar les coses amb un criteri contrari a les seves dimensions externes.”

JOSEP PLA, El carrer estret, Ed. Destino, capítol V, pàgina 44

LA CANÇÓ: XL, dels Pets

4 thoughts on “Poques i grans coses

  1. eeiiiii lidia!! x fi llgeixo el teu blog, ja tokava!! vja…msperava una mika més de text teu xo bébé. molt maco l fragment, jeje trobaras a faltar el teu carrer e… seeeh i el teu vei també!!!
    speroq t’hagi anat bé l’examen, a mi crc q bé no se…x aprovar suposo.
    anims wapisima!!

  2. Andrew, Pla m’ha sorprés en tots els sentits. T’ho recomano, de veritat.

    Víctor! :D Merci per haver llegit alguna cosa del bloc! A partir de la setmana que ve ja no ens veurem com fins ara, però si voleu retrobar-vos amb mi una miqueta cada dia, no heu de fer res més que entrar en aquest petit projecte que ja fa uns mesos que vaig encetar.

    Petons per als dos.
    Bona nit

Deixa un comentari

