Barcelona 2007

Avui senzillament us vull fer saber que aquest curs que hem acabat ha estat per a mi un dels millors de la meva vida, per no dir el millor. He conegut molta gent, i també moltes persones que han compartit bocins de la seva vida amb mi durant aquests nou mesos, i això, ha estat realment guapíssim.

Està clar que no amb tothom m’hi he passat la mateixa quantitat de temps, ni tampoc amb tothom he fet les mateixes coses, però si més no, tots m’heu tocat alguna cosa de molt endins i que farà que us recordi, almenys, aquest estiu que tot just acaba de començar:

Irene, Helena, Núria Planas, Ariana, Berta, Mònica, Pere Sàbat, Àlex, Guillem, Ignasi, Víctor, Eloi, Hugo, Jordi Lluís, Núria Martínez, Marta Fort, Jorge, David Serrano, Adrián Caballero… –i encara me’n descuido molts, però la idea tampoc consisteix en escriure el nom de cinquanta persones més–. En tot cas però, merci a tots per haver estat allí quan us necessitava i us desitjo un molt bon estiu.

S’hi està bé, plegats, a Verges
sota un cel teixit de sentiments, els anys i acords.
s’hi està bé perquè junts volem
fer el ritual d’un adéu d’amor.
és senzill, si jo puc, si tu vols…

S’hi està bé, plegats, a Verges
m’has deixat encendre estels de llum dins dels teus ulls,
sols això és el que et puc donar,
tot això és el que ara me’n duc,
tant senzill, si tu vols, si ho vull.

I és tan gran, gran i màgic,
quan plegats alcem el cant i aixeca el vol
fins al somni d’un demà
que ara junts només podem imaginar,
però amb la certesa que els que arribin les viuran.

S’hi està bé, plegats, a Verges,
mentre fem de les cançons enyors un bell camí,
que si bé ens acosta a l’adéu
ha deixat escrit en el cor
molta sort, que tinguem molta sort.

S’hi està bé, aquí junts, a Verges…

De la cançó Verges 2007, de Lluís Llach

LA CANÇÓ: Òbviament, Verges 2007, de Lluís Llach

LA FRASE: “i recorda que la vida és teva.” LLUÍS LLACH

3 thoughts on “Barcelona 2007

  1. eiii lidias acabo d’arribar a LA i el primer que he fet es ‘nar al eu blog! No’t podras quiexar! El campus es lo millor i jo com un peix a l’aigua. anyway que estic molt jet lagged (i encara porto alguns efectes de la ressaca que vaig tenir ahir per culpa de certa gent)… XD! Vagi be

  2. eii!!! olé! hehehe, que crack! Doncs m’alegro que ja hagis arribat i que estiguis molt bé. La última vegada que et vaig veure em vas fer patir una mica! jejejeje
    Doncs res, jo ara estic escoltant Mr. Bassas, i d’aqui una mica vaig a currrar que és el meu primer dia!
    Molts petons!

  3. Nena feia dies q no mirava el teu blog i m’ha agradat molt l’escrit. Sens dubte el teu primer any d’universitat no l’oblidaràs en la vida. Merci a tu també per les bones estones que hem passat juntes a orquesta i per ajudar-me en algun moment que he estat desanimada, ens veiem al setembre!!!!

Deixa un comentari

