I així fins el 24 de setembre

Bon dia. Són les vuit.” M’acabo de despertar i mentre el senyor Bassas em diu això, faig el gos dins del llit durant els cinc minuts de rigor. M’aixeco amb els ulls encara clucs per obrir l’ordenador. Apujo la persiana. Fico la contrasenya i mentre es va carregat el PC vaig al WC. Em dutxo força ràpid. Torno a l’habitació. Escullo la roba que m’he de posar. Fa calor, per tant, la mini i un jersei de tirants. Les espardenyes blaves –les negres estan molles–. M’assec a la cadira, entro al bloc, publico el post i llegeixo quatre titulars. Com que per variar se’m fa tard apago a corre-cuita el portàtil i marxo pitant cap a la feina. Arribo a les 08:32. La meva jefa em pregunta si m’he adormit.

LA CANÇÓ: “Emperor” Piano Concerto – III. Rondo. Allegro, de Ludwig Van Beethoven

LA FRASE: “Quantes palles…” Lídia Pelejà

Anuncis

One thought on “I així fins el 24 de setembre

Deixa un comentari

