Balanç

Ahir estava a la feina, eren quarts d’onze del matí i estava escoltant els Matins de TV3. En aquell moment feien un debat, Villatoro i companyia, sobre el perill de les organitzacions terroristes globals arran de l’atemptat al Iemen del dilluns passat. Així doncs, estaven parlant diferents tertulians, i de sobte, vaig adonar-me que utilitzaven un registre i uns conceptes força especialitzats. Això però no va ser el que em va sorprendre, òbviament, sinó va ser el fet que jo els pugés entendre perfectament, sense divagacions conceptuals ni lèxiques. Parlaven, per exemple, del concepte de seguretat jurídica, o bé com ja he dit, d’organitzacions terroristes globals –concepte treballat a fons a Relacions Internacionals I–, etc.

Allí, a la meva feina d’estiu, vaig poder observar el resultat d’un any de classes a la facultat, de lectures de blocs, de La Vanguardia cada dia, i suposo també, del fet de passar-me algunes hores a la biblioteca estudiant. En tot cas però, després d’aquests nou mesos, crec que estic davant d’un molt bon balanç –encara que resulti exageradament pedant aquesta afirmació– pel que fa a qüestions acadèmiques. “Progressa adequadament”, com dirien.


P.S.: Si avui no hi ha res de nou, per la tarda faré una visita fugaç a la meva ciutat preferida, degut a les revisions d’examen. Espero trobar-la poc canviada, encara que les coses a ciutat, acostumen a passen molt més ràpid que a Capçanes. Si és el cas, demà ja explicaré alguna cosa.


LA CANÇÓ: A Midsummer Night’s Dream. Incidental Music – Scherzo, de Felix Mendelssohn.

EL FRAGMENT: “La conversació durà encara una estona més –no gaire més. Començada entre la hilaritat de la senyora i el meu visible temor, s’acabà amb una inversió total de les coses. Donya Pura digué uns penjaments sobre la debilitat de Francisqueta. Explicades les coses, a mi em semblà, en canvi, que el que feia Francisqueta era perfectament plausible. Per cada dia sempre m’han agradat les persones febles.” JOSEP PLA, El carrer estret, capítol XXX.

Anuncis

7 thoughts on “Balanç

  1. Lídia el post com sempre bo.
    Ara bé avui volia comentar sobre el carnaval que es va viure a Madrid. Hem refereixo a l’orgull gai. Suposo que el nostre “estimat” professor PP (pablo pareja) va anar de farra a la capital de la metropoli i mira va tornar tajat a posar les notes. Bé després demanen tracte just i coses de l’estil però tenen tela…

    No sé si es nota pel comentari peró he catejat la merda de relacions.

  2. Pedro, estem amb tu! Estem la Irene, l’Ignasi, el Jordi Lluís a casa seva!! jejeje. Doncs jo també he suspes. :S. Vaya tela el pareja eh? merci pel coment, m’alegro que t’hagi agradat el post.
    Aquesta tarda vaig a veure a Mr. Planas!
    Molts petons!!

  3. jaus vaig dir qe’l pablin aquest era imbecil. ara be, he de dir que m’he equivocat amb el pich i crec que ara es un gran professor (per si no’s nota m’ha posat un excelent) hahaha. Tinto i Pich Forever!

    Ah i una cosa, quan ens hem de matricular?? es pot fer per internet??
    laterrr

  4. A mi sovint em passa això també quan miro debats per la televisió jeje deu ser gràcies a professors com el senyor Ferran Requejo, per exemple.

    Aquest era un gran professor no com la Tintó o el PP (Pablo Pareja) que encara quem’hagi aprovat sempre he pensat que era un imbècil. per cert molt bona la idea antiPP Pere.

  5. No podia abandonar aquest gran bloc sense explicar la petita història que ha passat avui a les 11 h. a la revisió d’examen de Mrs. Tintó i Acuchilladora.

    La senyora(si se li pot dir així) Tintó no ha assistit finalment a la revisió perquè tenia feina amb els seus amics sociatas a l’Ajuntament. Els alumnes que han assistit majoritàriament per parlar amb ella no han pogut veure cap dels seus exàmens. La Tintó ha decidit fer una revisió d’examen chorra a corre cuita per telèfon i la Cuchillo ja cansada d’ella, ha començat a escridarsar-li per telèfon davant nostre dient-li que el seu dret era posar una data per la revisió i assistir tot recriminant-li la seva actitud pasota i burlesca enfront l’alumnat.

    Per un error ha baixat 6 punts a un bon amic meu, a l’altre la mitjana d’ambdues professores li donava aprovat i la Tintó ha demanat el seu suspens perquè ha comès alguns errors a l’examen.
    Total que justificava baixar 6 o 7 punts a l’examen per un parell de petits erros.

    PD: patètic veritat? Doncs d’aquestes maneres se les gasta la Tintó.

  6. Alex, em sembla que ets la persona més interessada que conec.. ara et despertes amb el Pich… ai,ai,ai jejeje. Com va pel país de la llibertat? no saps l’enveja que em fas nen, t’ho ben juro. Però ben mirat, crec que aquest estiu de tranquis que es presenta estarà molt bé. Quin dia tornes?
    Molts petons!

    Pere!!! que avui ens hem vist! :D jejeje Que bé! Doncs saps que em trobava fatal quan ens hem vist, doncs m’he assentat gairebé una hora en un banc de Passeig de gràca i al final ja m’ha passat. Ara estic molt millor. molts petons

    Andrew, quin espectacle no amb aquell parell?? vaya tela… jejeje m’hagues agradat veure-ho per un forat. llàstima que no he vingut abans! jeje. espero que l’estiu molt bé. Petons!

Deixa un comentari

