1, 2 i 3

Avui, 13 de juliol de 2007, ja puc dir que aquest bloc ha complert tres mesos “de vida”! –per dir-ho d’alguna manera–. Així doncs, crec que és el moment d’agrair a totes aquelles persones que d’una manera o altra han fet que aquest humil projecte que vaig començar ja fa més de 90 dies pugui continuar com fins ara:

Entre d’altres trobem a en Josep Ferré – va ser ell qui em va animar a fer el bloc–; a en Guillem Carol –que amb el seu guillemcarol.cat em va “enganxar” a la blogsfera–; a l’Àlex Bastardas –que consulta més vegades el meu bloc al dia que jo mateixa–; a tots aquells que aneu posant comentaris i que fan que això valgui la pena: Irene, Pere Sàbat, Marta Fort, Andreu Marín, Ignasi Bosch, Adrian Caballero, Alba Vernet, Sandra Giné, etc– I per acabar amb els agraïments, no hem vull descuidar tots aquells fidels lectors –anònims– que entren cada dia a llegir les estupideses que escric i que una servidora encara no he tingut el gust de conèixer.

Així doncs i aprofitant l’avinentesa, m’agradaria obrir una mini-enquesta per tal de fer un balanç sobre aquests tres mesos de lidiapeleja.blogspot.com i veure què és el que n’opineu. [A la banda esquerra del bloc podeu veure-hi una enquesta. He seleccionat 9 dels 90 posts que he fet al meu criteri. Espero que aquesta selecció estigui encertada. Si aquest no fos el cas, de totes maneres m’ho podeu fer saber.]

Aquí teniu els articles amb el link corresponent, per fer memòria.

1. Estimant

2. M’agrada…

3. Sr. Sostres:

4.Votar i el sexe

5. 17:26 – 19:29

6. “The Infantile Prime Minister”

7. Sala vs Stilgitz (II)

8. Algú

9. Sinònims

Gràcies a tots una vegada més!


LA CANÇÓ: Polonaise In A, Op.53 ‘Heroic”, de Frédéric Chopin

LA FRASE: “Poui*, tu portaras a la samarreta “PEPETA” i jo “APRENENT DE PEPETA”. Lídia Pelejà

* Aclariment: Poui és sinònim de Núria, la meva jefa.

Anuncis

6 thoughts on “1, 2 i 3

  1. Felicitats pels tres mesos del bloc i espero que en duri molts més.
    Només vull comentar-te que es nota una evolució molt positiva en els teus escrits dia a dia.

    Per cert, he estat dubtant entre si votar a “17.26 – 19.29” o “Votar i el sexe”.
    Finalment, després de molts dubtes el meu vot ha anat adreçat a “Votar i el sexe”.

  2. uoooooohhh cumple cumple feliç cumple cumple feliç et desitjem tots lidiapeleja.blogspot.com cumple cumple feliç!!!! jejeje que segueixi molt de temps pk està molt currat i és molt interessant! Petonaaaaas

  3. nomes carda tres mesos que escrius? doncs o ens deus haber donat molt la tabarra o és que hi he entrat cada dia però tinc la sensació que fa molt més que el tens aquest bloc…

    au moltes felicitats i que et duri molts anys aquest bloc!

    PD: al principi estava dubtant entre “votar i el sexe” o “algú” però clarament he votat el segon ja que m’has fet venir al cap tot l que va passar aquella nit i l’he trobat molt més bonic del que el vaig trobar el primer cop que el llegia!

    PD2: sas que he pensat de fer un bloc també? hehe haig de madurar aquesta ideia! ;)

  4. Enhorabona Lídia! Tres mesets de blogs i lo més admirable és que tens la voluntat d’escriure cada dia i de que els escrits sempre siguin interessants. Segueix així!! Jo m’estic plantejant de fer-me’n un… ara que tinc temps lliure… però em conec el suficient com per dir que no seré constant… i si no ets constant no et visita ningú.

  5. Lidias! Be ja saps que’l meu vot va a aquells articles que hagin sigut mes rendibles (es a dir, amb mes comentaris). No cal dir que evidentment no votare pas als literaris (pq segueixo sense entendre la majoria XD). Jo’m decaaanto per “l’Infantile Prime Minister” o pel “Sala vs Stiglitz II” (aquest ultim sobretot pels meus brillants comentaris hehehe).

  6. Hola a tots! Doncs m’alegro que a trets generals el bloc hagi tingut una bona acollida.
    Merci als 5 pel comentari i també vull animar a la Marteta i a l’Ignasi a que ells tmb en facin un, que això és molt guapo.
    Aleeeeeeeex!!!! que no sabia res de tu!!! que no he rebut cap mail ni res!!!! :'(. Però em consola pensar que estas com sempre… en contra de tot i de tothom! jejeje.
    Res, me piro cap a la feina. Merci a tots!
    Petons!

Deixa un comentari

