04:12 PM

Estic cansada, davant del PC. Porto més de tres hores intentant buscar una informació que en teoria m’ha d’ajudar a estar més a prop teu, però qualsevol esforç és inútil: les webs no poden estar més mal dissenyades. Vull fugir d’aquesta càlida habitació, anar cap a la piscina. Però qualsevol esforç torna a ser inútil: se que aquí davant estic una mica més a prop de tu. Quina estupidesa, ben mirat: sempre estàs dins meu. Marxo cap a la piscina.


LA FRASE: “Això de lligar va a temporades: hi ha moments en que no et menges ni un “rosco”, i en d’altres podries estar sucant cada cap de setmana.” JOSEP FERRÉ


LA CANÇÓ: Dos cors, de Vitruvi

Anuncis

6 thoughts on “04:12 PM

  1. Lidiassss, que com va perlla baix? ja he vist les fotos de les festes ja… ai, i jo atrapat en un avio per 12 hores. ‘colta una cosa, ja t´has matriculat?? A quin grup, 1 o 2?? pq jo estic en el 2, com hagues trencat la tradicio i us hagues matriculat en el 1…

  2. Eis Alex quan de temps, tot bé per allà als USA? Segur que si.
    Per l’afer de la matricula, tranki que tots els en temim alguna per setembre ens em de matricular més tard.

  3. Si no m’ho puc creure!! Mr. Alex Bastardas de retorn al continent comunista-socialdemòcrata! ;) Com va tot?? pel que vec continues igual que sempre: només miran-te el melic i preguntant sobre quins grups de matriculació hi ha… hehehehe. Res, com diu el Pere, els bons van al setembre, per tant: ni puta idea de la matrícula!
    A veure quan ens veiem eh?

    Molts petons!!!

  4. Lídia,
    Gaudeix de la piscina, que ajuda a lliberar la ment.
    Gràcies per haver-me afegit a la teva llista de vincles. Jo he fet el mateix amb el teu blog.
    Bona capbussada!

Deixa un comentari

