Que torni

Que torni el setembre, el fred, les tardes al tren, les nits al pis, els matins de dutxa, el cafè amb llet, en Bassas, en Cuní i la Rahola, el metro, La Vanguardia, els anuncis publicitaris, el Passeig Sant Joan, els busos, els passos zebra, els semàfors, el neguit de saber que faig tard a classe, els matins de facultat, les estones de pati comentant les notícies, els apunts, les converses amb les meves nenes, les discussions sobre política, les cues al bar, les campanes, les xerrades i conferències, les reunions, els dinars, les tardes de biblioteca, les estones de lectura al pati Jaume I, el cafè del migdia, els assajos amb l’orquestra, les tardes al centre, les compres al Caprabo, els berenars amb Nocilla, l’autoescola, les pràctiques i treballs de classe, els sopars, el programa Una nit a la terra, les estones amb l’Anna i l’Espina al pis després de sopar i la llum del carrer Camprodon quan m’adormo: que torni Barcelona.

EL FRAGMENT: “Sé molt bé que em necessita i que un dia o altre se n’adonarà; un dia s’adonarà que viure només és suportable a condició de compartir-ho, que, sinó ¡quina esglaiosa sensació de trobar-te esgarriat! Un dia s’adonarà que tots en aquest món necessitem una mà germana.” JOAN SALES, Incerta Gloria, pàgina 213 de la segona part.


LA CANÇÓ: El foc i la paraula, d’Obrint Pas.

5 thoughts on “Que torni

  1. he he, tu també troves a faltar la vida universitaria? dons mira ara et fare dentetes, perquè jo ja m’instalo a la capital el dia 1 de setembre al nou pis, que he descobert que encara està dins el districte de Gràcia! :D serè gracienc tracatrà! xD

    va tranquila, que la vida al poble té les seves avantatges també! Esque desdeleueg, aquestes pubilles de camp que quant veuen ciment ja s’escorren haurien de ser confinades a un gulagh durant 10 anys! ;)

  2. Hola Ignasi! :D

    Doncs si, tinc ganes de tornar a la normalitat barcelonina del curs. I vec que tu també!
    Així que et fas gracienc?? hahahaha. te m’apareixeràs fins i tot a la sopa! No t’acostumis a venir a dinar a casa eh? ;)

    PS: Ah, i pel que fa a això de “aquestes pubilles de camp que quant veuen ciment ja s’escorren haurien de ser confinades a un gulagh durant 10 anys” a mi no m’ha fet pas cap gràcia… hehehe

    Petons!!

  3. Així que ja tens morriña de Barcelona… jejeje, tranqui que ja queda menys. Quin dia tornes a instalar-te a Barcelona? Perquè a partir de dia 3 jo estic per allà una altra vegada així que un cafetet o una cervesa… Mira que estic a 5-10 minuts en bici de casa teva…
    Un petonet!
    PD: i et quedaran les festes de la mercè!

  4. Jo tambe tinc ganes de tornar a la uni…pero unicament tinc ganes de les 6 o 8 vuit hores diaries a l’universitat…per la resta del dia prefereixo la tranquilitat de l’estiu…be, si deixem a una banda el treball jeje ja queda menys!

Deixa un comentari

