Decisió

Em sap greu prendre aquesta decisió, però és molt probable que en els pròxims dies tingui el bloc força abandonat: d’aquí a un parell de setmanes –com ja he apuntat en anterioritat– tinc un parell d’exàmens a la facultat. I els vull aprovar. Per tant, tampoc és qüestió de jugar-se-la… D’aquesta decisió, però, el que em fa més ràbia és pensar en la intensa activitat que s’havia despertat al bloc aquests darrers dies.

En tot cas, intentaré actualitzar-lo tant com en sigui possible, però no n’espereu cap gran article ni reflexió –si és que mai se n’han vist–: el temps és un recurs escàs, i el bloc una inversió força costosa en aquest aspecte.

Després de fer aquest anàlisi d’es d’un punt de vista del tot econòmic, us deixo amb una frase que vaig llegir a el Periòdico de divendres 24 d’agost d’Antoni Bassas:


“i si la rotunda afirmació nacional del diverses vegades proposat a premi Nobel de la pau molesta, recordi que la pàtria és de lliure elecció.”


Brillant.


LA CANÇÓ: Polonaise In C# Minor, Op.26 No.1, de Frédéric Chopin.

Anuncis

7 thoughts on “Decisió

  1. Hola Lídia,
    Primer de tot, molta sort en els exàmens, que vagi molt i motl bé. Segon, no t’hi amoïnis, els catalans estem “força entrenats” en això de tenir paciència (que vol dir saber esperar), o sigui que sabrem esperar-te.
    Salut i sort!

  2. Lo primer és lo primer.

    Ja trobaràs un moment o altre per actualitzar el bloc.

    Ja ho veuràs. T’ho dic jo, que he de treure temps d’on sigui (malgrat que no l’actualitzo tant com voldria)

    Siau!

    (i aquella samarreta del Carrasclet? d’on ha sortit?)

  3. Octavi Fornés:
    Moltes gràcies pel comentari, però em sembla que tot quedarà en un miratge: ja tinc dos articles preparats per penjar aquesta setmana… :P

    Alba:
    doncs sí, el primer és el primer. :)

    PS: la samarreta del Carrasclet és del Pep. hehehe. Em va dir que es pot anseguir al “barato” de Reus. Jo no se on és, tu si?

  4. Segur que te’n sortiràs bé. I també que escriuràs en qualsevol moment, però no deixis de preparar-te. Hi ha temps per a tot.
    Molta sort i endavant.

  5. Molta sort en els exàmens. Si abandones el blog per aquest motiu, és més que comprensible. Fas el que toca i fas molt ben fet.
    Concentra’t i estudia molt. I fes molt bons resultats, que és el que realment compta.
    Insiteixo: molta sort!

  6. Enric i Dessmond: moltes gràcies pel vostre suport.

    Tal i com he dit abans a l’Octavi, em fa l’efecte que, pel que fa als articles almenys, en continuarà havent un cada dia.. el que no faré segurament és visitar i llegir tota la resta de blocs que m’interessen.

    Petons per als dos

  7. Nena molta sort pels examens i molts ànims per l’estudi! Jo crec que seguiràs escrivint…. més que res perquè tots sabem que quan més feina tenim més ens ocupem de lo que realment volem…
    Un petonet

Deixa un comentari

