TANT – ME – FOT !

Ja hem perdonaran tots els lectors si el comentari que faré és políticament incorrecte, però m’és absolutament igual.

N’estic tipa i cansada –i no m’estic referint, aquesta vegada, a la meva condició d’espanyola per defecte– sinó que em refereixo al gastat i explotat “Cas Madeleine”:

De debò que tinc tots els respectes als familiars de persones desaparegudes, ja que una experiència d’aquest tipus deu ser de les pitjors que et poden passar a la vida, però és que crec que el tema ja cansa.

Cal encetar telediaris, portades a la premsa i programes de radio parlant d’aquesta desaparició? No és la meva intenció posar-me dramàtica, però és que crec que hi ha moltes altres coses al món que poden despertar l’interès de les persones i aquest no passa per explicar la vida de tercers quan aquest fet no ens aporta res més que morbositat.

Facin el favor: deixin treballar a la policia i ocupis, per exemple, de l’aprovació dels pressupostos al Congrés dels Diputats, que això si que ens toca a tots… la butxaca.

LA FRASE: Que els representants legals, democràticament elegits, d’un país no sols no se sentin orgullosos de la figura de Fuster sinó que facin tot el possible per silenciar-la és esbalaïdor” ISABEL-CLARA SIMÓ; de l’AVUI, dissabte 15 de setembre de 2007.

LA CANÇÓ: Simfonia n.41 v G-molu K 551 Jupiter – Allegro Vivace, de Wolfgang Amadeus Mozart

6 thoughts on “TANT – ME – FOT !

  1. Ara hi ha molta gent que diu: “No és per res, però jo des del principi ja deia que els pares eren els culpables.” A mi des del principi em va indignar el desplegament que es va fer per buscar aquesta nena, una mobilització que a Portugal no haurien fet per cap nena del seu país.

  2. Genís,

    hehehe. Ja vec, amb el teu estil de sempre… ;)
    Ara bé, m’alegro que finalment t’hagis decidit a fer un comentari!
    Petons!!

    Reflexions en català (marc),
    Sí, és com quan passen el desenllaç de qualsevol sèrie de TV3: tothom sabia el final i tothom ho havia dit un dia… (¬¬)
    Res, que estic molt d’acord amb tu.
    Salut!

  3. Tot això fa vendre diaris i revistes, dóna feina a periodistes, mou molts diners, és completament conforme amb el sistema que tenim capitalista o liberal o com li vulguis dir

  4. Tens tota la raó del món. Jo també n’estic fins als collons d’aquesta punyetera nena. Que trobin ja el seu cadàver i que fotin tota la família a la presó i que deixin en pau la resta de l’humanitat, que com molt bé dius, tenim coses més importats i que ens afecten més que no pas que s’hagi perdut una nena anglesa a portugal.

  5. Salvador,

    primer de tot:-merci per comentar, em sembla que en el meu bloc és la primera vegada!- BENVINGUT!
    En segon lloc, no comparteixo la relació causa-efecte entre el que dius tu “del sistema que tenim capitalista o liberal” i el cas del tractament del cas d’aquesta nena.
    En tot cas, estic d’acord amb això de les audiències. Manen per damunt de tot.
    Salut!

    Ignasi Bosch,
    una mica de finura, home…. hehehe
    Fora conya, pensava que era la única persona del món a qui no li importava aquesta notícia. No estic sola, almenys…
    Petons! ;)

Deixa un comentari

