365+1

Doncs avui aquest bloc fa justament un any. I així començava.

Ara, segurament, seria el moment dels agraïments per a tots aquells qui em llegeixen, que comenten, que entren regularment al bloc, a tots aquells amb els qui he pogut compartir llargues converses polítiques… però si em permeten, ho deixaré per un altre dia.

Avui, m’agradaria donar les gràcies als meus amics. Els de tota la vida, els de Capçanes. I curiosament –les coses que té la vida– ells són els qui gairebé mai em llegeixen; però són els qui em coneixen des dels 3 anys, els qui realment han configurat la meva personalitat tal i com la coneixem avui. Són ells els que m’aguanten les llargues converses de coses que ben poc els interessen, de persones que no coneixen, de reunions i sopars en els que no han estat…

Així, quan dic que qui m’estimo més en aquest món és el meu germà, m’estic descuidant la immediata continuació, on estan tots ells.

Per a tots ells, moltes gràcies.

LA CANÇÓ: Clair de Lune, de Claude Achilles Debussy.

9 thoughts on “365+1

  1. He arribat al teu blog a travé d’un enllaç al blog Gent del Camp, on apareixen blogs del Priorat.
    Pocs que som, em sembla que ens hem de donar suport, i per això t’he afegit un enllaç a la secció d’Altres blogs del meu Tens un racó dalt del món.
    Salutacions
    Per cert, el meu blog també acaba de fer un any.

  2. Felicitats després d’un any i un dia… i per molts anys, gràcies per donar-nos l’oportunitat de compartir el teu lloc, aquest espai que ara ja fa uns dies que he anat llegint sense escriure res fins ara

    Jo he pensat com el Jesús, així que t’afegiré al meu espai que també esta per aquí prop…

    Curiositat, Recordo que tenia una companya de classe a Barcelona que es deia G. Barceló abans de l’any 78.

  3. Guapa!!!
    Va ser un dels millors aniversaris, m’ho vaig passar molt bé al sopar, llàstima que no hi erem tots.
    Ànims amb el bloc

    Noslatres també t’estimem!!!

Deixa un comentari

