La UPF, finalista de la Lliga de Debat Universitari.

Sergi Lostao, Anna Pons, Jordi Quero, Lídia Pelejà, Gina Pérez i Karla Aragón.

Aquest és l’equip que va quedar finalista a la IV Lliga de Debat Universitari organitzat per la Xarxa Vives. Sincerament, la Pompeu Fabra va fer un gran paper. Feia temps que no m’ho passava tant bé, ni amb la gent, ni fent el que vam aconseguir. Un viatge absolutament inoblidable. Chapeau, “equipo educativo”.

LA CANÇÓ: Waltz in A minor op.posth., de Frédéric Chopin.

3 thoughts on “La UPF, finalista de la Lliga de Debat Universitari.

  1. Hola

    Som en Josep, de l’equip de la UIB. Em va saber molt de greu que no guanyàssiu. Jo estava en tot moment a favor vostre, fins i tot us hauria regalat les fitxes que jo vaig fer servir. Però al final, per culpa d'”el joc de la gallineta cega” no vàreu guanyar. Esper que us hagi agradat Calvià (Mallorca és un altre món) i que us ho passàssiu bé. I bon profit per les ensaïmades.

    Ens veiem en un altre moment!

    PD: Ara parlava amb en Nani Bosch que deia que hi havies anat i jo li deia “la mateixa Lídia que la Lídia Pelejà, milita ja?” “Sí”, “doncs vaja, això s’avisa abans”.

    Salut!

Deixa un comentari

