Avui divendres comencen Festes Majors

Avui divendres comencen Festes Majors. Avui divendres comença el cap de setmana més bonic de l’any; i avui divendres de tot just fa un any –366 nits– vaig poder sentir la teva veu per primer cop. Vaig poder sentir la teva veu per primer cop tot mirant les estrelles, la clara foscor –perquè tots coneixem la relativitat de les nostres percepcions– d’aquell cel de nit, i les llums de ball d’aquell divendres de Festes Majors. Vaig poder sentir la teva veu per primer cop pensant-me la persona més afortunada del món, on vaig poder somiar en un futur de nits plenes d’estrelles i de dies plens de sorra entre els meus dits. Avui divendres comencen Festes Majors i comença el cap de setmana més bonic de l’any; però el més bonic de l’any no vol dir el més bonic de tots els divendres de Festes Majors. Sens dubte aquest divendres només pot ser un simple divendres. No com aquell de tot just fa un any, on vaig sentir la teva veu per primer cop tot mirant les estrelles, la clara foscor d’aquell cel de nit, i les llums de ball d’aquell divendres de Festes Majors, on vaig poder sentir la teva veu per primer cop pensant-me la persona més afortunada del món, i on també vaig poder somiar en un futur de nits plenes d’estrelles i de dies plens de sorra entre els meus dits.

LA CANÇÓ: Ballade nº4 in F minor op.52. Andante con moto, de Frédéric Chopin.

Anuncis

2 thoughts on “Avui divendres comencen Festes Majors

  1. ie lidia tens raó un dels caps de setmana més bonics de l’any!i havent faltat l’any passat… ja te pots imaginar les ganes que en tinc, no se si de sentir alguna veu per primer cop o imaginar estrelles més enllà d’una de ben grossa i roja damunt quatre barres vermelles… en fi… que comenci la festaaa!

  2. No hi ha èpòca millor per qui s’estima el seu poble que la festa major! I si a més t’enamores, doncs ja… res més a dir! Les millors on he estat són les de Girona. salutt

Deixa un comentari

