Recull d’imatges

Permetin-me que aquests dies estigui una mica més ”dropa” que en l’habitual, i que em dediqui a “omplir” el bloc amb fragments de llibres, articles recomanats (molt bons, per cert. Quina falta de modèstia, pensaran -jeje-) o bé, com avui, un recull d’imatges que si l’amic Nacho em permet –el qual, per cert, sovint em diu que aquest bloc és molt avorrit perquè només parla de política– hi penjaré unes fotografies seves fetes a Capçanes, que em semblen molt i molt boniques.

Vegin doncs, perquè penso que Capçanes és el poble més bonic del món.


de http://flickr.com/photos/nacho_teto

LA CANÇÓ: Ballade nº3 in A flat major op.47. Allegretto, de Frédéric Chopin

Anuncis

4 thoughts on “Recull d’imatges

  1. Ho sento, però el poble més bonic del món és Blanes, llàstima que ha crescut massa… :/

    Sí que son maques les fotos, sí. Jo hi veig l’harmonia entre l’home i la natura :P

Deixa un comentari

