87.7 FM

El cas és que ja fa un temps que volia parlar del canvi de direcció del programa El matí de Catalunya Ràdio en favor de Neus Bonet, però el diari AVUI m’ho ha posat ben fàcil amb aquesta entrevista per recordar-ho.

Sincerament i abans d’escoltar-la durant gairebé dues setmanes tenia prejudicis sobre la seva figura –més pel fet que substituís al Bassas que pel que podia saber de la seva manera de treballar– així que com ja he dit vaig deixar-me poc més de deu dies per acostumar-me a la nova situació.

I res d’editorial a les 8, res d’APM, res de “la ràdio nacional de Catalunya”; ara resulta que és “la que fem entre tots”. En fi. Així que un matí vaig decidir que ja n’hi havia prou, i que buscaria el dial de Rac1. Dit i fet. L’endemà per la meva freqüència de radio i a les 8 del matí ja no se sentia Catalunya Ràdio com feia més de set anys. Ara, Rac 1 amb en Baster. Que d’acord, potser no és comparable a la figura periodística d’en Bassas però com a mínim cada matí i almenys durant els dos minuts després de les vuit posa –o intenta posar– les coses al seu lloc.

LA CANÇÓ: L’últim Tirabol, de Brams.

11 thoughts on “87.7 FM

  1. Lídia, em sembla que no ets l’única que ha canviat de dial…Hi ha una diferència substancial entre fer ràdio entre tots sense saber ben bé què fan i fer ràdio per informar. Que, recordem, és el què feia en Bassas, malgrat que alguns li buscaven crostes allà on no n’hi havia… Per cert, a veure si et conec a El Vendrell…

  2. Totalment d’acord, jo ja fa bastant temps que escolto RAC1, i en basté em sorprèn positivament casda vegada més. La posta a punt de les vuit del dia que els espanyols van engarjolar a en Franki va ser brutal, em va deixar parat, em va deixar de pedra, em va deixar parat de pedra. Ara, també s’ha de dir que és massa futbolero.

  3. SEMBLAR SE, QUE AQUESTA SRA.ES DE L’ESCOLA “COPE” ,ALLA ES DIU QUE VA FER EL SEU APRENANTJE,CERT ESTIL AUTORITARI SI TE. BE GIREM EL “VIAL” ADEU SIAU I FOTLI AMB LA CROSTRA.

  4. Certament, és absolutament impressionant la davallada dels Matins amb aquesta dona. Impressionant. Sembla un programa fet per recent llicenciats de periodisme, un desastre.
    D’acord que a primera vista per comparació el Basté sembla millor, però aquest home tampoc no ha nascut per parlar a la ràdio, francament. El seu programa, especialment la part del principi més informnativa, és d’un ridícul espantós, una cosa quica i plena de patetisme bonrotllista, horrorós. No t’enganyis Lídia, Rac1 no és la resposta (hauríem de començar a veure qui mana a Rac1, no precisament els sobiranistes), Rac1 és una autèntica merda.

  5. Vigila Lidia amb aquest Joan Arnera que és un intrús i pallús que parla i fa fàstic. Només cal que llegeixis el seu blog de tieta fastigosa i llafiscosa. Es un barrut que odia Rac1.

Deixa un comentari

