I que passin molt bon dia de Nadal

No entenc la gosadia d’aquells que en dies com aquests afirmen que no els agrada el Nadal. Per tot allò del consum, dels regals desmesurats, de les compres compulsives… Doncs mirin, a mi m’agrada. M’agrada el Nadal i m’agrada tal i com és ara. M’agrada rebre regals, m’agrada comprar, m’agrada fer-los i m’agrada menjar i beure més bé que durant la resta de l’any. I és clar, també m’agrada sortir de casa tapada fins les orelles sentint olor de fum de totes les xemeneies pel carrer sabent que en pocs minuts veuràs tots aquells amics que només veus en les èpoques més especials de l’any. Com diu la cançó “No sabem ni on som cadascú al seu món, esperant el torn que la vida ens convidi a ballar altre cop”. Doncs això, ja veuen, una en aquests dies es posa tova… però és el que hi ha, suposo.  En fi, espero que passin molt bon dia de Nadal i unes molt bones festes.

 

 

LA CANÇÓ: Wa yeah!, d’Antònia Font.

2 thoughts on “I que passin molt bon dia de Nadal

Deixa un comentari

