A La Scène Bastille

El passat dimarts vaig tenir el plaer d’assistir a un concert a La Scène Bastille, una coneguda sala de concerts al cor de París. L’ambient era del tot afrancesat -valgui’s la redundància, trobant-me a París: tant la roba, com la decoració i les formes, força diferents a les nostres-; i allí va ser on vaig poder veure l’actuació de tres grups: The Part-Time Friends, un grup de Folk que em va recordar lleugerament a l’Anna Roig i l’ombre del Ton Chien; Les Fitzgerald, el qual em van recordar per la seva mescla d’instruments al grup Gogol Bordello, i finalment Dièse Quintett, un grup de jazz, slam i funk. Em vaig quedar immensament sorpresa de la qualitat de tots tres grups, dels quals recomano totalment que els escolteu pels respectius Myspace. Aquí us deixo però, amb un vídeo d’una cançó d’aquest últim grup, Dièse Quintett, Consigne à la Gare. És preciosa!

* per poder veure el vídeo, cliqueu aquí.

LA CANÇÓ: City of Delusion, de Muse.

Anuncis

3 thoughts on “A La Scène Bastille

Deixa un comentari

