Vespre

Avui dia 9 de desembre sembla que a facebook s’ha creat un dia per commemorar la música en català. La idea de dedicar un dia a coses, en general, no m’acaba d’agradar ja que la normalitat de les coses ve donada simplement quan es fa sovint; penjant durant tot l’any cançons en català, anglès, castellà, francès i etc. En tot cas però, he estat fent un petit exercici mental per intentar triar quina és la cançó en català que m’ha dit més coses i de sobte, me n’he anat (com no) a la llista de Els Pets a l’iTunes. Buscant, m’he trobat algunes opcions, m’ha costat triar, però crec que em quedo amb aquesta. No és potser la més bona però sí la que em fa posar la pell de gallina més ràpid. Escolto els primers acords i em vaig, de nou, amb 16 anys. Molt bon dia de la música en català!

LA CANÇÓ: Lasso, de Phoenix.

Anuncis

Deixa un comentari

